Taska Sinar Cemerlang




pada 29 Oct 2011 yang lepas majlis penyampaian sijil bagi pelajar taska sinar cemerlang tempat ketiga-tiga anak aku belajar  telah diadakan.. tak sangka anak aku Arif Amsyar yang baru berumur 3 tahun lebih terlibat juga dalam koir semasa majlis itu berlansung. aku teruja bila melihat anak2 kita di atas pentas ... kalu tak silap akulah yang disebelah kanan Arif yang pakai ala2 bolywood tu Kasih namanya.. masa Arif mula2 di hantar ke sekolah dulu Kasih ni lah yang selalu gigit anak aku sampai lebam-lebam... hahahaha sekarang ni Kasih dah 4 tahun dah.. cute pulak tu... :-) bila dah teruja melihat Arif menyanyi di atas pentas, aku lupa nak shot gambar mereka.. so ni lah beberapa keping gambar yang aku dapat shot itupun berterabur dr segi teknikalnya... hahahaha . yang penting gambar2 ni ada memori dan cerita bagi kami sekeluarga.... Rule kita buang dalam tong sampah dulu...

Comments

Popular Posts