Kembara ke Nepal dengan Adventure White Himalaya Treks

DISCOVER NEPAL


Disebabkan ramai yang bertanya mengenai trip saya ke Annapurna Base Camp Nepal dan contact person di sana yang boleh dihubungi untuk bertanyakan pakej-pakej menarik untuk aktiviti di Nepal, maka saya ingin menerangkan kepada sahabat-sahabat di luar sana didalam entry kali ini. 

GANESH NEUPANE, merupakan orang yang cukup berpengalaman dan berpengetahuan luas tentang Geografi negaranya. Beliau juga memiliki syarikat trekking yang berdaftar dengan kerajaan Nepal, iaitu ADVENTURE WHITE HIMALAYA TREKS yang ditubuhkan sekitar akhir 2014. Terdapat pelbagai pakej yang ditawarkan untuk sebarang aktiviti di Nepal yang boleh di pilih mengikut bajet anda. Ramai client dari Malaysia telah mendapatkan khidmat beliau bagi menguruskan trip kembara mereka di Nepal

Jika anda ingin mendapatkan khidmat beliau, anda boleh sahaja "add" beliau di facebook,  klik link di bawah. Anda juga boleh inbox di Facebook saya klik : YUSAINI MOHD YUSOF  atau email saya secara terus di yusmohdyusof@gmail.com  untuk sebarang pertanyaan. 


Untuk Maklumat lanjut :


Whatapp Ganesh Neupane Terus :

Whatapps : +977-9851036498 




Ganesh Neupane  ADVENTURE WHITE HIMALAYA TREKS






Bersama Amy Search semasa Trek ke ABC 

Di harap ianya dapat membantu rakan-rakan diluar sana yang masih mencari guide atau pakej-pakej yang menarik untuk ke Nepal. Sebut sahaja nama saya kepada beliau dan hembuskan ke muka Ganesh Neupane untuk diskaun... Hahahaha... 

Boleh view antara video-video beliau di youtube channel:



P/s: Iklan ini tidak berbayar, saya hanya niat untuk menolong rakan-rakan dan sahabat saya Ganesh di dalam perniagaan nya.


SEKIAN TERIMA KASIH

Comments

Popular Posts