Lepak petang di International Sculpture Park di Shah Alam


Lepak petang di International Sculpture Park di Shah Alam

Pada hari tu kami memang tiada apa-apa plan pun sebenarnya, cuma kami ingin ke Decatlon Shah Alam untuk window shopping. Lepas makan tengah hari kami semua ke Decatlon Shah Alam. Rill ingin mencari tent baru untuk dijadikan 2nd tent mereka. Seperti biasa kalau tak bawa balik barang dari Decatlon memang tak sah . Aku ada juga beli beberapa barangan untuk digunakan untuk camping nanti.

Walaupun sentiasa berhubung di Whatapp group, seperti biasa kami ingin juga berjumpa biarpun sekejap. Sudah menjadi rutin setiap minggu bila mana tidak camping kami ingin berjumpa untuk berbual atau berkongsi cerita. Hahahaha.

Lepas setel di Decatlon, kami lepak di Shah Alam Internationla Sculpture Park. Di sini landscapenya cukup cantik dan sesuai untuk riadah bersama keluarga. Banyak rimbunan poko yang menghiasi taman ini. Alangkah bagusnya jika dapat bercamping di sini. Toilet, wakaf , playground semua ada. Kalau di Japan, sudah pasti tempat seperti ni menjadi port para campers untuk habiskan masa hujung minggu. 











Comments

Popular Posts