Photo From GoPro 3+ Black Edition - Nepal


Ini antara gambar-gambar yang aku ingin kongsi semasa Travel kami di Annapurna Base Camp bulan March 2014. Gambar-gambar ini diambil dengan GoPro Hero3+ Black Edition kepunyaan Tokki, tapi digunakan sepenuhnya oleh Mahfis. Memang mudah dan senang untuk ambil gambar pakai ni. Video pun menarik, Macam aku kata hari tu dalam travel Journal aku yang lalu, pikul Dslr memang memenatkan kalau trekking ni. So sebab dah teracun punya pasal, aku pun beli satu benda alah ini di Lazada.com. So next time kalau nak bercuti atau apa-apa aktiviti senang nak ambil gambar pakai ni. Tapi kalau untuk kerja-kerja seni aku masih gunakan camera old school aku la Nikon D200... I love my Nikon as well....

So sekarang ni aku masih dalam proses memilih gambar-gambar dalam simpanan kawan-kawan, dan aku sendiri untuk buat photobook. Aku sendiri tak tahu mana satu nak pilih. Banyak Gila!!! Huh..























Comments

Popular Posts