Selamat Tahun Baru 2013

Hari ni Rabu 2hb Jan 2013 bersamaan 19 Safar 1434H genaplah usia aku 33 tahun.. Alhamdullilah masih diberi kesempatan dan waktu untuk terus bersyukur dengan nikmat yang diberikan selama hidup ini. Terima kasih buat Isteri tercinta dan anak2 serta kedua ibu bapa ku yang menjaga ku sejak dari kecil lagi... Alhamdullilah semoga di tahun baru ini aku akan terus maju dalam diri serta dimurahkan rezeki kami sekeluarga.. 33 tahun dah aku rupanya...
Apa yang menariknya di tarikh lahir aku ni, aku juga berkongsi tarikh lahir dengan sahabat aku yang paling kamceng di kg. namanya Rostam atau lebih dikenali sebagai Satkong... kami berkongsi tarikh lahir yang sama , maka bila time tarikh lahir kita orang , sudah pastinya kami bersama 2 sahabat kami yang lain iaitu Isp Faizal Nawi, dan penebar roti canai terhebat di terengganu Mahadir akan keluar ke bandar Kuantan untuk menghabiskan masa kami lepak2 kat kompleks Teruntum sebagai rocker sejati.. hahaha. kalau anda nak tau Kompleks Teruntum menjadi sumber rujukan kami untuk jumpa kawan-kawan lain dan membuang masa...
yang menariknya lagi pada 1997 semasa kami di tingkatan 5 waktu tu, aku ada terfikir  untuk celebrate besday kitaorng  yang ke 17 dengan bertukar2 hadiah... ye lah sepanjang kami celebrate besday tak pernah kitaorang dapat hadiah. so aku setuju untuk berikan hadiah buat sahabat baik aku kali ini. so aku terus pikir nak bagi apa kat si Tam ni...hampir seminggu aku fikir, aku dapat idea apa aku nak bagi kat sahabat aku ni... hahahah
So, time yang di tunggu pun tiba , mcm biasa aku ngan dorang pakat nak lepak kat Komplek Teruntum lah...  aku pun salam ngan si Tam, dan ucap Happy besday Tam... nah ni hadiah dari aku buat ko... wah bukan main gembira si Tam dapat hadiah dari aku... woi thanks beb... dia tak sangka aku bagi kejutan utk dia dgn hadiah aku... BUT before ko bukak hadiah aku , ko kena beli hadiah untuk aku jugak...aku cakap.
dengan berbekal kan duit yang dia ada dalam tangan aku tak tau berapa, terus dia beli hadiah untuk aku .. nak tau apa tak ????? hahahahaha


Tarra... Kaset old school NIRVANA From The Muddy Banks Of The Wishkah !!!! siap dapat poster lagi.. hahahaha... " nah ni hadiah ko"... wow aku pun ambik lah.. " so skrng aku nak buka hadiah ko pulak...hehehe. Si Tam bukak dgn penuh debaran aku rasa.... hahaha
CEH B**I Kau !!!! PU****K !!!! F**K !!!! ............. si Tam terus mencarut .. yang lain semua gelak... hahaha aku bagi dia hadiah BERUS GIGI ......


Hahahahahahha.... aku terus ketawa macam nak pecah perut.... Cerempet lu.. bak balik Kaset Nirvana aku... Bak balik.. sial... hahahahahahhahahahaha...
itulah kenangan aku dah Rostam masa remaja dulu...... Aku ucapkan selamat hari lahir yang ke 33 tahun buat ko Tam , semoga diberi kesihatan yang baik dan rezeki yang murah hendaknya.. semoga sukses selalu...

Comments

Popular Posts