MAJLIS KONVOKESYEN TASKA SINAR CEMERLANG 2014

MAJLIS KONVOKESYEN TAHUNAN TADIKA/TASKA SINAR CEMERLANG 
RAPID KL 2013


Sabtu 9Nov 2014, majlis konvokesyen tadika dan taska Sinar Cemerlang Rapid KL telah diadakan di Pejabat Utama Rapid KL lembah Subang . Majlis ini untuk meraikan anak-anak yang cemerlang dalam peperiksaan dan graduasi bagi anak-anak 6 tahun. Kali ini aku dapat menghadirkan diri untuk meihat gelagat anak-anak aku membuat persembahan pada majlis tersebut. Pada tahun lepas tak dapat datang kerana ada urusan lain cuma wife dan anak-anak je yang dapat hadir. So kali ni aku takkan lepaskan peluang. memang dah lama aku tunggu majlis ni. sebabnya time ni lah dapat lihat persembahan dari anak-anak kita kan. Kali ni anak aku Arif Amsyar menyertai persembahan Nasyid dan tarian "joget Kelantan".. hahahaha. Bagi Adam Aisar pulak hanya koir "London Bridge is Falling Down" dan lagu Putih-Putih Melati ...hahahaha... seronok dapat lihat keletah dan gelagat anak-anak ni...

Nasyid telah dipersembahkan sebaik majlis mula diadakan.... dah berhari-hari dah anak anak aku mula nyanyi dan hafal lagu nasyid ni... good job untuk semua anak anak yang mengambil bahagian...... 







Nyanyian Nasyid Kanak-kanak 5 Tahun

Pasal tarian Joget Kelantan ni memang kelakar la.. sejak dr 3 minggu lepas lagi cikgu Arif dah suruh Arif praktis di rumah step-step nya... so wife aku apa lagi suruh la Arif praktis masa di rumah.. Tapi Arif tak mau sebab dia malu nak joget... esp depan aku... dia seboleh-boleh tak nak langsung joget depan aku... tapi aku paksa jugak... sampai nangis la ... tapi aku paksa jugak... hahahahaa... Alhamdullilah time majlis berlangsung Arif dapat jugak joget dengan baik... tapi time aku nak ambil gambar dia, seboleh-boleh dia tunduk muka... mungkin anak aku fikir joget-joget ni hanya untuk girl jer.... hahahaha.... apa-apa pun papa ucap tahniah buat Arif sebab berani menari joget depan orang ramai.... Tahniah Arif Amsyar !!!!!!






Tarian Joget Kelantan oleh Kanak-Kanak 5 tahun






Tarian Twist oleh kanak -kanak 6 tahun







Koir oleh Kanak-Kanak 5 tahun






Graduasi bagi kanak- Kanak 6 Tahun




Penyampaian Hadiah 





Mak ayah la pulak....

Comments

Popular Posts