Fun Time with Kids - Play More , Learn More

Fun Time with Kids

Balik kampung memang saat ditunggu- tunggu oleh anak-anak aku. sebab apa? sebab mereka bebas bermain apa sahaja yang mereka nak main. So ini lah masa untuk mereka bermain bersama -sama sepupu mereka .. so kali ni sebab dah takda apa lagi aktiviti yang nak dibuat, aku pun cari tikar getah dalam stor yang dah tak pakai, so jadikan permainan slide untuk mereka ... hahaha. letak sabun sikit dengan air, so tak terkira girangnya anak-anak aku bermain.. ikutkan hati aku aku nak buat lagi tinggi dari atas bukit kebun mak mertua aku tu hingga ke bawah untuk sliding... tapi cam leceh la pulak nak pasang canvas bagai. meby projek next time!!. Aku buat video ni bukan apa, nanti kalau depa semua dah besar boleh lah tengok apa yang dorang buat masa zaman kanak-kanak ye tak... Play More Learn More!!!












Comments

Popular Posts